تنها نگرانی ما کیقیت پایین چمن سیرجان است

 

رضا طلایی منش در خصوص بازی فردا برابر گل گهر سیرجان گفت: بازی سختی پیش رو داریم و باید 90 دقیقه در سیرجان بجنگیم و تنها نگرانی ما کیفیت بد چمن ورزشگاه سیرجان است.

 



وی ادامه داد : متاسفانه اکثر تیم ها از بازی در این زمین ناراضی هستند و باید مسولان فکری به حال این مشکل بکنند چون چمن سیرجان پر از چاله های  عجیب و غریب است.

سرمربی الوند اظهار داشت : فیلم بازی های گل گهر را دیده ایم و آنها تیم خوب و یکدستی در اختیار دارند ولی فردا برای ما یک جنگ تمام عیار است و باید 90 در زمین مسابقه بجنگیم.

وی تصریح کرد : متاسفانه در بازی فردا آرمین طلایی منش و رامین خسروی را به دلیل محرومیت و نوید عاشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم .

طلایی منش افزود : در هر صورت ما الوند هستیم و تاکنون در بازی های بیرون از خانه بهترین نتایج را کسب نموده ایم و فردا نیز برای برد به میدان می رویم.

منبع: سایت رسمی باشگاه الوند همدان